Kimfinge chumngechi elungekefuy werkün dungu kuyfi ta fantepu mew

Adkününge chümül tami amual
Adkünun:

Marte puwlu domingo antü mew 10:00 ora puwalu 18:00 ora nülaley

Rakümtukungekey kom ti lune, ka fillke antü pepi küdawnolu, 24 ka 31 antü diciembre küyen mew

Pengelun dungu rumel mulekelu

Dewmangelu kom ti elektroniko chemkün mütrümal

Mangelküleymi tami kimael chumngechi mütrümkefuy puche kuyfi mu, chemu pünengekefuy ti telégrafo pingechi elektroniko chemkün, ka chemu pünekeiñ teléfono ka internet mu taiñ mütrümal fanten mu, femngechi rakiduamaymi chumngechi kaletukey tati mongen teknologia engu.

Kimal taiñ pengelkeel

Pengelun dungu rumel mulekenolu

Fewla pengelmekey ti pengelun dungu

Taiñ femurpun ñi muleal kiñe museo

Mangeluwiyiñ tami kimafiel kom tüfachi pengelun dungu rumel mulekenolu, fey ñi duam mu müley tüfachi museo. ¿Chemu falingey ñi muleal ti museo tüfachi waria mu? Rakiduamülmi tüfachi ramtun mu rume kelluaeymu. ¡Kimpafinge tati kuyfike nütram tüfachi museo mu tuwlu!

Wirintukupange tami üy llowael weke dungu

Küme tripay tami dungu

Pefinge mi correo tami ngüneduamael ñi chum tripan tami dungu.

Kiñeke mu tüfachi correo puwkey spam pingechi carpeta mew, fey pefinge feytichi carpeta tami tünküleal penofilmi bandeja de entrada mew.